Browsing by Author Artero, J.P. (Juan Pablo)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 27  next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2008Buying, Licensing and Launching: Strategies to Defend Market Share in the Spanish Magazine IndustryArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2010La calidad de la oferta televisiva en el mercado español: Las percepciones del públicoArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Herrero-Subías, M. (Mónica); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
Dec-2008Competencia entre televisiones públicas y televisiones privadas en el mercado europeoArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2009Concepto y Taxonomía de la Industria de la ComunicaciónArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2009Los contenidos editoriales como herramienta determinante para construir una marca: El caso de El MundoArticuloHerrero-Subías, M. (Mónica); Artero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2009Corporate Governance and Risk Identification in Global Media CompaniesArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo)
Dec-2007Corporate Governance: The Revival of an Academic, Professional and Policy FieldDocumento de trabajoArtero, J.P. (Juan Pablo)
2009Corpotate Governance and Risk Identification in Global Media CompaniesLibrosArtero, J.P. (Juan Pablo)
2011Economía y empresa de comunicaciónCapitulo de libroArtero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2015Efficiency and benchmarks of regional public service broadcasters in SpainArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Orive-Serrano, V. (Víctor); Latorre-Martínez, P. (Pilar)
2009Free newspapers in Spain: a partial successCapitulo de libroArmesto, A. (Alejandro); Artero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2010Impacte econòmic de la figitalització i la convergéncia en el sector audiovisual a EspanyaArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Herrero-Subías, M. (Mónica)
2011José María ÁLVAREZ MONZONILLO. La televisión etiquetada: nuevas audiencias, nuevos negocios. Ariel, Barcelona, 2011, 260 pp.ArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo)
2009Medios de comunicación: Las variaciones en el consumo de los medios obligan a las empresas a prever el futuroArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo)
2008El mercado de la televisión en España: OligopolioLibrosArtero, J.P. (Juan Pablo)
2006Modelos de gestión de la televisión: el caso de RTVEArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo)
2007Modelos estratégicos de Telecinco (1990-2005)LibrosArtero, J.P. (Juan Pablo)
2005Monopolio, oligopolio y competencia en los últimos quince años de televisión en EspañaArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Herrero-Subías, M. (Mónica); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2010Online Video Business Models: Youtube vs. HuluArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo)
2008Opciones estratégicas de las agencias de noticias europeas: Reuters, France Presse y EFEArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Moraes, R. (Renata)