Browsing by Author Breiner, J.G. (James Gerard)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
11-Jul-2018A brave new digital journalism in Latin AmericaCapitulo de libroSalaverría-Aliaga, R. (Ramón); Sádaba-Chalezquer, C. (Charo); Breiner, J.G. (James Gerard); Warner, J.C. (Janine C.)
2019Bienvenido León y Michael Bourk (Eds.) Communicating science and technology through online video: researching a new media phenomenon. Published by Routledge, New York (2018), 140 pp.ArticuloBreiner, J.G. (James Gerard)
2021El ecosistema que vieneArticuloMartínez-Costa-Pérez, M.P. (María del Pilar); Salaverría-Aliaga, R. (Ramón); Breiner, J.G. (James Gerard)
2021El mapa de los cibermedios en EspañaArticuloSalaverría-Aliaga, R. (Ramón); Martínez-Costa-Pérez, M.P. (María del Pilar); Breiner, J.G. (James Gerard); Negredo-Bruna, S. (Samuel); Negreira-Rey, M.C. (María Cruz); Jimeno-López, M.A. (Miguel Ángel)
2020Journalism expands in spite of the crisis: digital-native news media in SpainArticuloNegredo-Bruna, S. (Samuel); Martínez-Costa-Pérez, M.P. (María del Pilar); Breiner, J.G. (James Gerard); Salaverría-Aliaga, R. (Ramón)
2018Mapa de los cibermedios de España en 2018: análisis cuantitativo= Map of digital news media at Spain in 2018: quantitative analysisArticuloSalaverría-Aliaga, R. (Ramón); Martínez-Costa-Pérez, M.P. (María del Pilar); Breiner, J.G. (James Gerard)
2020Some viable models for digital public-interest journalismArticuloMedina, M. (Mercedes); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Breiner, J.G. (James Gerard)
2023Spain’s «national character» in «The Economist»ArticuloArrese, Á. (Ángel); Breiner, J.G. (James Gerard)