Browsing by Author Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 84  next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2001A Global Digital Divide: Lights and Shadows of Internet DevelopementArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2007A paradigm shift in advertising and its meaning for advertising-supported mediaArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2003Advertising and Internet Usage: A Perspective From Time and Media UsageLibrosPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2008Advertising fragmentationCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2009Advertising fragmentation: the beginning of a new paradigm?Capitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2009Advertising fragmentation: the beginning of a new paradigm?Capitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2003Advertising with a ConscienceArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2007Algunas ideas sobre transmisión de valoresCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1999Audiencia y publicidad en las revistas económicas internacionalesArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1997Las AudienciasCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2008Buying, Licensing and Launching: Strategies to Defend Market Share in the Spanish Magazine IndustryArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
1995Centrales de Compra de MediosLibrosPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1994Las Centrales de Compra de Medios: situación actual y tendenciasArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1994Las Centrales de Compra de Medios: situación actual y tendenciasArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2004Ciudadanía, educación y estudios de comunicaciónArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2016Claves de gestión del cambio en la era digitalCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
Jun-2000Comunicación efectiva en circunstancias difíciles: el público entre 14 y 19 años.OtrosBringué, X. (Xavier); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2015Comunicación política y bien común en tiempo de eleccionesArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2015Comunicación política y bien común en tiempo de eleccionesArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2017Comunicación política y bien común en tiempos de desconfianza y ecosistemas digitales (2007-2016): una aproximación teóricaDocumento de trabajoPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)