Browsing by Author Herrero-Subías, M. (Mónica)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 28  next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2015Audience behaviour and multiplatform strategies: the path towards connected TV in SpainArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Guerrero-Perez, E. (Enrique)
2010La calidad de la oferta televisiva en el mercado español: Las percepciones del públicoArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Herrero-Subías, M. (Mónica); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2009Los contenidos editoriales como herramienta determinante para construir una marca: El caso de El MundoArticuloHerrero-Subías, M. (Mónica); Artero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2010Desarrollo de series on-line producidas por el usuario final: El caso del videoblog de ficciónArticuloDiego-González, P. (Patricia); Herrero-Subías, M. (Mónica)
2009Do Family Televisions Series Travel Well? A Spanish Case: Médico de FamiliaArticuloHerrero-Subías, M. (Mónica); Diego-González, P. (Patricia)
2008Economía de las series como producto audiovisual de entretenimientoCapitulo de libroHerrero-Subías, M. (Mónica)
2009La economía del producto audiovisual en el mercado de la comunicaciónArticuloHerrero-Subías, M. (Mónica)
2019La evolución del mercado de la televisión de pago y del perfil de los suscriptoresArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Portilla-Manjón, I. (Idoia)
2018Generación de engagement con un servicio de vídeo bajo demanda en Twitter. El caso de Netflix EspañaArticuloHerrero-Subías, M. (Mónica); Urgellés-Molina, A. (Alicia)
2017Gobierno institucional y reputación: el cultivo de la relación universitariaObjeto de conferenciaHerrero-Subías, M. (Mónica)
2010Impacte econòmic de la figitalització i la convergéncia en el sector audiovisual a EspanyaArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Herrero-Subías, M. (Mónica)
26-Jan-2021El impacto de la transformación digital en las empresas: un estudio de directivos y empleadosTesisFoncillas-Díaz-Plaja, P. (Pablo)
2011Implementation of innovation strategy: the case of CCRTV interactiveCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Llorens, C. (Carles); Miralles, S. (Santiago)
2011Inmigración y medios audiovisuales en el mercado españolArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Frago-Pérez, M. (Marta)
2005Monopolio, oligopolio y competencia en los últimos quince años de televisión en EspañaArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Herrero-Subías, M. (Mónica); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2003Pago directo y contenidos en la oferta digital: Exclusividad y multiplicidad de tiemposCapitulo de libroHerrero-Subías, M. (Mónica)
2003Programmming and Direct Viewer Payment for Television. The Case of Canal Plus SpainArticuloHerrero-Subías, M. (Mónica)
2009Series familiares de televisión: concepto, producción y exportación. El caso de Médico de FamiliaArticuloHerrero-Subías, M. (Mónica); Diego-González, P. (Patricia)
2007Spain: An Emerging Market Still Taking Its First StepsCapitulo de libroHerrero-Subías, M. (Mónica); Sádaba-Chalezquer, C. (Charo)
2014Television channels and the internet: opportunities for the identity and the future of broadcastersCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica)