Browsing by Author Canel-Crespo, M.J. (María José)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
1998Los efectos de las campañas electoralesArticuloCanel-Crespo, M.J. (María José)
2017Exploring the dynamics of the legitimacy judgment about the public sector: the case of the Spanish Ministry of Education and its media legitimacy (2011-2015)ArticuloRobles-López, C.M. (Carmen María); Canel-Crespo, M.J. (María José)
2016Framing analysis, dramatism and terrorism coverage: politician and press responses to the Madrid airport bombingArticuloGarcía-Gurrionero, M. (Mario); Canel-Crespo, M.J. (María José)
1999La investigación académica sobre las actitudes profesionales de los periodistas. Una descripción del estado de la cuestiónArticuloCanel-Crespo, M.J. (María José); Sadaba-Garraza, T. (Teresa)
2010Para estudiar la comunicación de los gobiernos. Un análisis del estado de la cuestiónArticuloCanel-Crespo, M.J. (María José); Sanders, K. (Karen)
1996El primer nivel del efecto agenda-setting en la información local: los ”problemas más importantes” de la ciudad de PamplonaArticuloCanel-Crespo, M.J. (María José); Llamas, J.P. (Juan Pablo); Rey-Lennon, F. (Federico)
1987Reseñas 20/2 (1987)ReseñaMauri-Alvarez, M. (Margarita); Ors, Á. (Ángel) de; García-Amilburu, M. (María); Ortiz-de-Landázuri, C. (Carlos); Bastons, M. (Miquel); Pérez-Soba-Díez-Del-Corral, J.J. (Juan José); Arregui, J.V. (Jorge Vicente); Canel-Crespo, M.J. (María José)
1995Thomas E. PATTERSON. Out of Order. Vintage Books, New York, 1994, 310 pp.ArticuloCanel-Crespo, M.J. (María José)
1987YARCE, J. (ed.), Filosofía de la comunicación (obra colectiva), EUNSA, Pamplona, 1986. [RECENSIÓN]ReseñaCanel-Crespo, M.J. (María José)