Browsing by Author Echarri-Iribarren, F. (Fernando)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2010Aprendizaje significativo y educación ambiental: aplicaciones didácticas del museo de ciencias naturales de la Universidad de NavarraTesisEcharri-Iribarren, F. (Fernando)
2020Can art museums help environmental education? An interdisciplinary vision to promote meaningful learningArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando)
2014Educación ambiental, inteligencia espiritual y naturalezaArticuloPuig-i-Baguer, J. (Jordi); Echarri-Iribarren, F. (Fernando); Casas-Jericó, M. (María)
2022El programa QuidArte del Museo Universidad de Navarra: el arte al servicio del bienestar y el cuidado en el contexto de la pandemia Covid-19ArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando)
2011El viaje de Winkle. Educación de la complejidad de medio ambiente para jóvenes de 12-13 añosArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando)
2017Energy efficiency of ventilated façades: residential buildings, Alicante, SpainArticuloEspinosa-Fernández, A. (Almudena); Echarri-Iribarren, V. (Víctor); Echarri-Iribarren, F. (Fernando)
2015Formación para el empleo e inclusión social. ¿Son las escuelas taller de Navarra un medio integrador para las personas inmigrantes?ArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando); González-Luis, H. (Hildegart); Sotés-Elizalde, M.Á. (María Ángeles)
2018Healthy climate and energy savings: using thermal ceramic panels and solar thermal panels in mediterranean housing blocksArticuloEcharri-Iribarren, V. (Víctor); Rizo-Maestre, C. (Carlos); Echarri-Iribarren, F. (Fernando)
2021Insight and inner peace in palliative care professionals after an art-therapy workshop focused on personal self-care. A preliminary experienceArticuloArantzamendi-Solabarrieta, M. (María); Sapeta, P. (Paula); Collete, N. (Nadia); Baños-Sesma, A. (Ana); Torres-Pérez-Solero, M.T. (María Teresa); Echarri-Iribarren, F. (Fernando); Centeno, C. (Carlos)
2010Los programas de escuela taller. Una aproximación conceptual al modelo educativo del aprendizaje-servicioArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando)
2008Museo de Ciencias Naturales: Universidad de NavarraDocumento de trabajoEcharri-Iribarren, F. (Fernando)
2021Non-dual experiences for the dual pilgrim: from the spanish Way of Saint James to the Japanese Kumano KodoArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando)
2017Palliative care and the arts: vehicles to introduce medical students to patient-centred decision-making and the art of caringArticuloCenteno, C. (Carlos); Robinson, C. (Carole); Noguera, A. (Antonio); Arantzamendi-Solabarrieta, M. (María); Echarri-Iribarren, F. (Fernando); Pereira, J. (José)
2012Round the World in 80 butterfliesLibrosEcharri-Iribarren, F. (Fernando); Baquero-Martin, E. (Enrique)
2017Simulation of bioclimatic systems in detached houses: reduced energy demand by using space in the basementArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando); Echarri-Iribarren, V. (Víctor); Espinosa-Fernández, A. (Almudena)
2017The education of the penetrating gaze in Jorge Oteiza: nature, art and spiritualityArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando); Varela, E. (Emilio)
2022The metamuseum as the future of the museum institution?ArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando)
2019The most beautiful painting in the world: the process as a narrative in TapiesArticuloOrtiz-Echagüe-Trujillano, J. (Javier); Echarri-Iribarren, F. (Fernando)
2020Tribute to Bach (1956): approximation to the Oteizian mural emptiness as a silent music scoreArticuloEcharri-Iribarren, F. (Fernando); Varela, E. (Emilio)
2020Unidad didáctica “Cambio climático y producción de energía” para la asignatura de Sistemas Ambientales y Sociedades del Programa del Diploma del Bachillerato InternacionalTFMIbáñez-de-Obesso, L. (Leire)