Browsing by Author Artero, J.P. (Juan Pablo)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 12 to 27 of 27 < previous 
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2010Impacte econòmic de la figitalització i la convergéncia en el sector audiovisual a EspanyaArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Herrero-Subías, M. (Mónica)
2011José María ÁLVAREZ MONZONILLO. La televisión etiquetada: nuevas audiencias, nuevos negocios. Ariel, Barcelona, 2011, 260 pp.ArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo)
2009Medios de comunicación: Las variaciones en el consumo de los medios obligan a las empresas a prever el futuroArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo)
2008El mercado de la televisión en España: OligopolioLibrosArtero, J.P. (Juan Pablo)
2006Modelos de gestión de la televisión: el caso de RTVEArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo)
2007Modelos estratégicos de Telecinco (1990-2005)LibrosArtero, J.P. (Juan Pablo)
2005Monopolio, oligopolio y competencia en los últimos quince años de televisión en EspañaArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Herrero-Subías, M. (Mónica); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2010Online Video Business Models: Youtube vs. HuluArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo)
2008Opciones estratégicas de las agencias de noticias europeas: Reuters, France Presse y EFEArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Moraes, R. (Renata)
2010Panorama de Grupos de Comunicación y partidos políticos en EspañaCapitulo de libroArtero, J.P. (Juan Pablo)
26-Oct-2010The Effects of Competition in the profitability of European Television Channels, P.Y. Badillo and J.B. Lesourd, The Media Industries and their marketsCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Artero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Herrero-Subías, M. (Mónica); Etayo, C. (Cristina)
2009The Media in Cuba, the Dominican Republic, and Puerto RicoCapitulo de libroArtero, J.P. (Juan Pablo)
2009The Media in Spain: Three Decades of TransformationCapitulo de libroArrese, Á. (Ángel); Artero, J.P. (Juan Pablo); Herrero-Subías, M. (Mónica)
2011The Use of Case Studies to Understand Strategic Decisions within the Spanish Media IndustryArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Herrero-Subías, M. (Mónica)
2006Ventajas competitivas en el sector audiovisual españolArticuloArtero, J.P. (Juan Pablo); Medina, M. (Mercedes); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2011Youtube Vs HuluCapitulo de libroArtero, J.P. (Juan Pablo)