Browsing by Author Naval, C. (Concepción)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 27 to 46 of 224 < previous   next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2012Caminos de libertadCapitulo de libroNaval, C. (Concepción)
1997Catholicism, Liberalism and Communitarianism. The Catholic Tradition and the Moral Foundations of Democracy [RESEÑA]ReseñaNaval, C. (Concepción)
2003Centros de enseñanza y aprendizaje en las Universidades. Algunas experiencias de EEUUArticuloNaval, C. (Concepción)
2001Character Education and Moral Education in Aristotle and RousseauCapitulo de libroNaval, C. (Concepción); Bernal-Martínez-de-Soria, A. (Aurora)
2015Character education. International perspectivesArticuloNaval, C. (Concepción); González-Torres, M.C. (María Carmen); Bernal-Martínez-de-Soria, A. (Aurora)
2023Character strengths, moral motivation and vocational identity in adolescents and young adults: a scoping reviewArticuloVillacís-Nieto, J.L. (Jorge Luis); Naval, C. (Concepción); Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2001Charo Repáraz Abaitua, Ángel Sobrino, José Ignacio Mir (2000). Integración curricular de las nuevas tecnologías. Barcelona: Ariel Practicum. [RECENSIÓN]ReseñaNaval, C. (Concepción)
Mar-2008¿Ciudadanos de manual?ArticuloNaval, C. (Concepción); Arbués, E. (Elena)
2016Civic character educationLibrosNaval, C. (Concepción); Arbués, E. (Elena); Sádaba-Chalezquer, C. (Charo)
2003Civic education in Spain: a critical review of policyArticuloNaval, C. (Concepción); Print, M. (Murray); Iriarte-Redín, C. (Concha)
2019Civismo y carácter para una educación integral: posibilidades de aprendizaje-servicio en este campoCapitulo de libroNaval, C. (Concepción); Arbués, E. (Elena); Fuentes-Gómez-Calcerrada, J.L. (Juan Luis)
2004Community, Character, and Trust in a Globalized SocietyCapitulo de libroNaval, C. (Concepción)
2007Cómo los medios pueden colaborar al aprendizaje de la participación entre la juventudCapitulo de libroNaval, C. (Concepción); Sádaba-Chalezquer, C. (Charo)
2008Cómo los medios pueden colaborar al aprendizaje de la participación entre la juventud. El caso de Referéndum PlusArticuloNaval, C. (Concepción); Sádaba-Chalezquer, C. (Charo)
2011La competencia mediática en los adolescentes, el caso de InternetCapitulo de libroNaval, C. (Concepción); Sádaba-Chalezquer, C. (Charo); Muñoz-Saldaña, M. (Mercedes)
2012La competencia social y cívica en la UniversidadCapitulo de libroNaval, C. (Concepción); Arbués, E. (Elena)
2014La competencia social y cívica en la universidad. Un caso concretoArticuloArbués, E. (Elena); Naval, C. (Concepción); Reparaz-Abaitua, C. (Charo); Ugarte-Artal, C. (Carolina)
2012La competencia social y cívica. Guía didáctica. Educación secundariaLibrosArbués, E. (Elena); Naval, C. (Concepción); Reparaz-Abaitua, C. (Charo); Sádaba-Chalezquer, C. (Charo); Ugarte-Artal, C. (Carolina)
2021Competencias profesionales y su desarrollo mediante aprendizaje-servicio en la universidad: perspectiva de los empleadoresArticuloUgarte-Artal, C. (Carolina); Arantzamendi-Solabarrieta, M. (María); Naval, C. (Concepción); Verea, N. (Natalia); Arbués, E. (Elena)
2010Conceptos y Aplicaciones de la Web 2.0Capitulo de libroNaval, C. (Concepción); Cruz, R.E. (Reyna Esmeralda); Lara, S. (Sonia)