English
Mi Dadun
Biblioteca
DADUN
DADUN
Búsqueda
Búsqueda avanzada
Mi Dadun
Lista de
Comunidades y colecciones
Autor
Título
Materia
Servicios
Mi Dadun
Solicitar permiso a una editorial
Solicitar corrección de documentos
Solicitar subida de documentos
Descargar ficheros
Lo que necesitas saber
Política institucional de acceso abierto de la UNAV
Política de Dadun
Políticas de las editoriales
(Sherpa/Romeo, Dulcinea)
Cómo depositar documentos
Contratos Tesis doctorales
Guía sobre acceso abierto
Estadísticas
Ayuda
dadun@unav.es
948425600 ext.802461
Biblioteca
English
DADUN
Buscar por Autor Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introducir las primeras letras:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envío
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 40 a 59 de 81
< Anterior
Siguiente >
Fecha de publicación
Título
Tipo
Autor(es)
2024
GeNNius: an ultrafast drug-target interaction inference method based on graph neural networks
Articulo
Veleiro, U. (Uxía)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Serrano-Sanz, G. (Guillermo)
;
Pizurica, M. (Marija)
;
Casals-Baena, M. (Mikel)
;
Pineda-Lucena, A. (Antonio)
;
Vicent, S. (Silvestre)
;
Ochoa-Álvarez, I. (Idoia)
;
Gevaert, O. (Oliver)
;
Hernaez, M. (Mikel)
2021
Good character at college: the combined role of second-order character strength factors and phronesis motivation in undergraduate academic outcomes
Articulo
Villacís-Nieto, J.L. (Jorge Luis)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Naval, C. (Concepción)
2021
How has the COVID-19 crisis affected the academic stress of university students? The role of teachers and students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Pachón-Basallo, M. (Mónica)
;
Santos, F. (Flavia)
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
González-Torres, M.C. (María Carmen)
;
Raquel
;
Paoloni, P. (Paola)
;
Gaetha, M. (Martha)
2019
Implications of Unconnected Micro, Molecular, and Molar Level Research in Psychology: The Case of Executive Functions, Self-Regulation, and External Regulation
Articulo
Vera-Martínez, M.M. (Manuel Mariano)
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Aznárez-Sanado, M. (Maite)
;
González-Torres, M.C. (María Carmen)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2007
Improving the teaching-learning process through psychoeducational advising
Articulo
Sánchez-Roda, M.D. (María Dolores)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
2018
Integrating Curriculum-Based Dynamic Assessment in Computerized Adaptive Testing: Development and Predictive Validity of the EDPL-BAI Battery on Reading Competence
Articulo
Navarro-Hidalgo, J.J. (Juan José)
;
Mourgues-Codern, C. (Catalina)
;
Guzmán, E. (Eduardo)
;
Rodríguez-Ortiz, I. (Isabel)
;
Conejo, R. (Ricardo)
;
Sánchez-Gutiérrez, C. (Claudia)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Martella, D. (Diana)
;
Saracostti, M. (Mahia)
2009
La formación de posgrado en psicología de la educación: el ejemplo de la Universidad de Almería
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2021
Maternal and paternal parenting styles as a whole: validation of the simple form of the Parenting Style Evaluation Scale
Articulo
Balaguer-Estaña, A.J. (Álvaro J.)
;
Benitez, E. (Edgar)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Osorio, A. (Alfonso)
2022
Modelling students, academic confidence, personality and academic emotions
Articulo
Sander, P. (Paul)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2017
Personal Self-Regulation, Learning Approaches, Resilience and Test Anxiety in Psychology Students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
García, M. (Mireia)
;
Mariano-Vera, M. (Manuel)
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Zapata, L. (Lucía)
2003
¿Por qué los alumnos no construyen un conocimiento psicológico académico y profesional integrado? Reflexiones para una investigación necesaria
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2007
Rdi advising model for improving the teaching-learning process
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
López-Medialdea, A.M. (Ana María)
2004
Recent perspective in the study of motivation: goal orientation theory
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2003
Regulación de la enseñanza para la autorregulación del aprendizaje en la Universidad
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Justicia, F. (Fernando)
2021
Regulation/non-regulation/dys-regulation of health behavior, psychological reactance, and health of university undergraduate students
Articulo
Pachón-Basallo, M. (Mónica)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
González-Torres, M.C. (María Carmen)
2014
Relations between the personal self-regulation and learning aproach, coping strategies, and self-regulation learning, in university students (Process)
Articulo
Zapata, L. (Lucía)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
González-Torres, M.C. (María Carmen)
;
Raquel
2017
Relationship between Resilience and Self-Regulation: a study of Spanish Youth at risk of Social Exclusion
Articulo
Raquel
;
González-Torres, M.C. (María Carmen)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Vera-Martínez, M.M. (Manuel Mariano)
;
Fernández-Cabezas, M. (María)
;
García, M. (Mireia)
2013
Relationship between undergraduate student confidence, approach to learning and academic performance: the role of gender
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Sander, P. (Paul)
;
Putwain, D. (David)
2018
Relationships between cognitive strategies, motivational strategies and academic stress in professional examination candidates
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Amate-Romera, J. (Jorge)
;
Sander, P. (Paul)
2021
Relationships between test anxiety, self-regulation and strategies for coping with stress, in professional examination candidates
Articulo
Amate-Romera, J. (Jorge)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la