Browsing by Author Medina, M. (Mercedes)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 77 < previous   next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2004European Television Production. Pluralism and ConcentrationArticuloMedina, M. (Mercedes)
2004European Television Production: Pluralism and ConcentrationLibrosMedina, M. (Mercedes)
2019La evolución del mercado de la televisión de pago y del perfil de los suscriptoresArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Portilla-Manjón, I. (Idoia)
2008Explotación comercial de las series, en Series de televisión. El caso de Médico de Familia, Cuéntame cómo pasó y Los SerranoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2007Explotación económica de las series familiares de televisiónArticuloMedina, M. (Mercedes)
2007Ficción televisiva: representación cultural y explotación económicaArticuloMedina, M. (Mercedes); Gutiérrez-Delgado, R. (Ruth)
2007Financiación de la televisión pública en Europa, en Moreno, Elsa et al. (eds.) Los desafíos de la televisión pública en EuropaCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2004Gema ALCOLEA. La televisión digital en España. Comunicación Social, Sevilla, 2003, 282 pp.ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2007Globalization and pluralism: the function of public TV in the European audiovisual marketArticuloMedina, M. (Mercedes); La-Porte Fernandez-Alfaro, T. (Teresa); Sadaba-Garraza, T. (Teresa)
2008Globalization with Latin flavorArticuloMedina, M. (Mercedes); Gutierrez, M.E. (María Elena)
2020Growth Strategies of Media Companies: Efficiency AnalysisArticuloMedina, M. (Mercedes); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Larrainzar, A. (Arturo)
2011Implementation of innovation strategy: the case of CCRTV interactiveCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Llorens, C. (Carles); Miralles, S. (Santiago)
19-May-2023Influence of news interest, payment of digital news, and primary news sources in media trust. A moderated mediation modelArticuloVara-Miguel, A. (Alfonso); Medina, M. (Mercedes); Gutiérrez-Rentería, María Elena
2011Inmigración y medios audiovisuales en el mercado españolArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Frago-Pérez, M. (Marta)
2008IntroducciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2013Jin DAL YONG. De-convergence of global media industries. Routledge, New York, 2013, 169 pp.ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2006Los mensajes de las series. Eslóganes en imágenesArticuloMedina, M. (Mercedes)
1995El Mercado de la Televisión Terrestre: cinco años de perspectivaArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Mexico, Colombia, SpainCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2011Model of Broadcasting as a Model for Local Media: Distinctiveness with Market OrientationArticuloMedina, M. (Mercedes)