Español
My Dadun
Biblioteca
DADUN
DADUN
Search
Advanced Search
My Dadun
Lists
Communities and Collections
Author
Title
Subject
Services
My Dadun
Request permission to a publisher
Documents correction request
Documents upload request
Download files
What you need to know
UNAV Open Access institutional policy
Dadun policies
Publishers policies
(Sherpa/Romeo, Dulcinea)
How to deposit documents
Doctoral Thesis
Open access guide
Statistics
Help
dadun@unav.es
948425600 ext.802461
Biblioteca
Español
DADUN
Browsing by Author Medina, M. (Mercedes)
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 77
next >
Issue Date
Title
Type
Author(s)
2012
Advertising self-regulation activity: A Comparison between Spain and US
Articulo
Medina, M. (Mercedes)
;
An, S. (Soontae)
2003
Alejandro PARDO. El oficio de producir películas: el estilo Puttnam. Ariel Cine, Barcelona, 2003, 190 pp.
Articulo
Medina, M. (Mercedes)
2000
Alfonso NIETO. ”Time and Information Market: The Case of Spain”. Media Markets Monographs, nº1, June 2000. Eunsa, Pamplona, 162 pp.
Articulo
Medina, M. (Mercedes)
2001
Algunas claves de la expansión de los grupos de comunicación en América
Articulo
Medina, M. (Mercedes)
2001
Algunas claves de la expansión de los grupos de comunicación españoles en Latinoamérica
Articulo
Medina, M. (Mercedes)
2008
Algunos valores juveniles y su representación dramática en la TV. Recepción por parte de los jóvenes
Capitulo de libro
Medina, M. (Mercedes)
;
Gutiérrez-Delgado, R. (Ruth)
2023
Are video streaming platforms stifling local production creativity? The spanish case
Articulo
Medina, M. (Mercedes)
;
Diego-González, P. (Patricia)
;
Portilla-Manjón, I. (Idoia)
2015
Audience behaviour and multiplatform strategies: the path towards connected TV in Spain
Articulo
Medina, M. (Mercedes)
;
Herrero-Subías, M. (Mónica)
;
Guerrero-Perez, E. (Enrique)
2004
Audiencia y Televisión, en Ecología de la televisión: tecnología, contenidos y desafíos empresariales
Capitulo de libro
Medina, M. (Mercedes)
2003
Audiencias y programas de televisión. Alternativas a la audimetría, en ARRESE, Angel (ed.), Empresa Informativa y Mercados de la Información: Estudios en honor del prof. Alfonso Nieto Tamargo
Capitulo de libro
Medina, M. (Mercedes)
2010
Audiovisual production and pluralism
Capitulo de libro
Medina, M. (Mercedes)
2006
Calidad y contenidos audiovisuales
Libros
Medina, M. (Mercedes)
2023
Categorías de confianza para los informativos televisivos e indicadores para su medición: percepciones de grupos de interés en Alemania, España e Italia
Articulo
Medina, M. (Mercedes)
;
Etayo, C. (Cristina)
;
Serrano-Puche, J. (Javier)
2009
Commercial Exploitation of Series
Capitulo de libro
Medina, M. (Mercedes)
2002
Competition between New and Old Media in Economic and Financial News Markets, en PICARD, Robert (ed.), Media Firms: Structures, Operations, Performance
Capitulo de libro
Medina, M. (Mercedes)
;
Arrese, Á. (Ángel)
2009
Creating, producing and selling tv shows: the case of the most popular dramedies in Spain
Libros
Medina, M. (Mercedes)
2016
"Dos hombres y medio": la "sitcom" y el paraíso de la masculinidad
Capitulo de libro
Medina, M. (Mercedes)
;
Gutiérrez-Delgado, R. (Ruth)
;
Diego-González, P. (Patricia)
2009
Estrategias online de las cadenas de televisión, en el libro editado por UTECA y CIEC, La televisión en España. Informe 2009
Capitulo de libro
Medina, M. (Mercedes)
2005
Estructura y Gestión de Empresas Audiovisuales
Libros
Medina, M. (Mercedes)
2001
Ética en televisión: compromiso por la calidad, en De la ética desprotegida. Ensayos sobre deontología de la Comunicación. CODINA, Mónica, (ed.)
Capitulo de libro
Medina, M. (Mercedes)