Browsing by Author Medina, M. (Mercedes)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 28 to 47 of 77 < previous   next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2004Gema ALCOLEA. La televisión digital en España. Comunicación Social, Sevilla, 2003, 282 pp.ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2007Globalization and pluralism: the function of public TV in the European audiovisual marketArticuloMedina, M. (Mercedes); La-Porte Fernandez-Alfaro, T. (Teresa); Sadaba-Garraza, T. (Teresa)
2008Globalization with Latin flavorArticuloMedina, M. (Mercedes); Gutierrez, M.E. (María Elena)
2020Growth Strategies of Media Companies: Efficiency AnalysisArticuloMedina, M. (Mercedes); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Larrainzar, A. (Arturo)
2011Implementation of innovation strategy: the case of CCRTV interactiveCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Llorens, C. (Carles); Miralles, S. (Santiago)
19-May-2023Influence of news interest, payment of digital news, and primary news sources in media trust. A moderated mediation modelArticuloVara-Miguel, A. (Alfonso); Medina, M. (Mercedes); Gutiérrez-Rentería, María Elena
2011Inmigración y medios audiovisuales en el mercado españolArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Frago-Pérez, M. (Marta)
2008IntroducciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2013Jin DAL YONG. De-convergence of global media industries. Routledge, New York, 2013, 169 pp.ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2006Los mensajes de las series. Eslóganes en imágenesArticuloMedina, M. (Mercedes)
1995El Mercado de la Televisión Terrestre: cinco años de perspectivaArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Mexico, Colombia, SpainCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2011Model of Broadcasting as a Model for Local Media: Distinctiveness with Market OrientationArticuloMedina, M. (Mercedes)
2016Monetization strategies and audience data in online video. The case of AtresmediaArticuloMedina, M. (Mercedes); Portilla-Manjón, I. (Idoia)
2003New forms of Globalization: expansion of Spanish Communication Groups in Latin America, en DEMERS, David (ed.) (2003), Terrorism, Globalization and Mass CommunicationCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2016Nuevo orden internacional de la comunicaciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2010Pluralismo informativoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2010Posición dominante de mercadoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2020PrefaceCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
1997ProducciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)