Browsing by Author Medina, M. (Mercedes)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 32 to 51 of 77 < previous   next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2011Implementation of innovation strategy: the case of CCRTV interactiveCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Llorens, C. (Carles); Miralles, S. (Santiago)
19-May-2023Influence of news interest, payment of digital news, and primary news sources in media trust. A moderated mediation modelArticuloVara-Miguel, A. (Alfonso); Medina, M. (Mercedes); Gutiérrez-Rentería, María Elena
2011Inmigración y medios audiovisuales en el mercado españolArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Frago-Pérez, M. (Marta)
2008IntroducciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2013Jin DAL YONG. De-convergence of global media industries. Routledge, New York, 2013, 169 pp.ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2006Los mensajes de las series. Eslóganes en imágenesArticuloMedina, M. (Mercedes)
1995El Mercado de la Televisión Terrestre: cinco años de perspectivaArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Mexico, Colombia, SpainCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2011Model of Broadcasting as a Model for Local Media: Distinctiveness with Market OrientationArticuloMedina, M. (Mercedes)
2016Monetization strategies and audience data in online video. The case of AtresmediaArticuloMedina, M. (Mercedes); Portilla-Manjón, I. (Idoia)
2003New forms of Globalization: expansion of Spanish Communication Groups in Latin America, en DEMERS, David (ed.) (2003), Terrorism, Globalization and Mass CommunicationCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2016Nuevo orden internacional de la comunicaciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2010Pluralismo informativoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2010Posición dominante de mercadoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2020PrefaceCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
1997ProducciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2005Producción audiovisual en Europa: concentración y pluralismoArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Programación de calidadCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
1997Promoción y distribuciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2020Some viable models for digital public-interest journalismArticuloMedina, M. (Mercedes); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Breiner, J.G. (James Gerard)