Browsing by Author Medina, M. (Mercedes)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 37 to 56 of 77 < previous   next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2006Los mensajes de las series. Eslóganes en imágenesArticuloMedina, M. (Mercedes)
1995El Mercado de la Televisión Terrestre: cinco años de perspectivaArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Mexico, Colombia, SpainCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2011Model of Broadcasting as a Model for Local Media: Distinctiveness with Market OrientationArticuloMedina, M. (Mercedes)
2016Monetization strategies and audience data in online video. The case of AtresmediaArticuloMedina, M. (Mercedes); Portilla-Manjón, I. (Idoia)
2003New forms of Globalization: expansion of Spanish Communication Groups in Latin America, en DEMERS, David (ed.) (2003), Terrorism, Globalization and Mass CommunicationCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2016Nuevo orden internacional de la comunicaciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2010Pluralismo informativoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2010Posición dominante de mercadoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2020PrefaceCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
1997ProducciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2005Producción audiovisual en Europa: concentración y pluralismoArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Programación de calidadCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
1997Promoción y distribuciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2020Some viable models for digital public-interest journalismArticuloMedina, M. (Mercedes); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Breiner, J.G. (James Gerard)
2010La telenovela en el mundoArticuloMedina, M. (Mercedes); Barron, L. (Leticia)
2011Telenovelas on a global scaleArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Television channels and the internet: opportunities for the identity and the future of broadcastersCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica)
2004La televisión digital en España (Reseña)ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2016Televisión multipantalla y la medición de su audiencia: el caso de las televisiones autonómicasArticuloMedina, M. (Mercedes); Portilla-Manjón, I. (Idoia)