Browsing by Author Medina, M. (Mercedes)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 42 to 61 of 77 < previous   next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2003New forms of Globalization: expansion of Spanish Communication Groups in Latin America, en DEMERS, David (ed.) (2003), Terrorism, Globalization and Mass CommunicationCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2016Nuevo orden internacional de la comunicaciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2010Pluralismo informativoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2010Posición dominante de mercadoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2020PrefaceCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
1997ProducciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2005Producción audiovisual en Europa: concentración y pluralismoArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Programación de calidadCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
1997Promoción y distribuciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2020Some viable models for digital public-interest journalismArticuloMedina, M. (Mercedes); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Breiner, J.G. (James Gerard)
2010La telenovela en el mundoArticuloMedina, M. (Mercedes); Barron, L. (Leticia)
2011Telenovelas on a global scaleArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Television channels and the internet: opportunities for the identity and the future of broadcastersCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica)
2004La televisión digital en España (Reseña)ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2016Televisión multipantalla y la medición de su audiencia: el caso de las televisiones autonómicasArticuloMedina, M. (Mercedes); Portilla-Manjón, I. (Idoia)
2011Teresa OJER. La BBC, un modelo de gestión audiovisual en tiempos de crisis. Euroeditions, 2010, 223 pp.ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2008The changing media business environmentLibrosMedina, M. (Mercedes); Faustino, P. (Paulo)
26-Oct-2010The Effects of Competition in the profitability of European Television Channels, P.Y. Badillo and J.B. Lesourd, The Media Industries and their marketsCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Artero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Herrero-Subías, M. (Mónica); Etayo, C. (Cristina)
2009The evolution of the content of the European Public TV Channels (1996-2004), en Vukanovic, Zvezdan (ed.), Television and Digital Media in the 21st Century. New Business,Economic and Technological Paradigms.Capitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Etayo, C. (Cristina); Vásquez-Schaich, M.J. (María José)
2019The evolution of the pay TV market and the profile of the subscribersArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Portilla-Manjón, I. (Idoia)