Browsing by Author Medina, M. (Mercedes)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 44 to 63 of 77 < previous   next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2010Pluralismo informativoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2010Posición dominante de mercadoCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2020PrefaceCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
1997ProducciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2005Producción audiovisual en Europa: concentración y pluralismoArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Programación de calidadCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
1997Promoción y distribuciónCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2020Some viable models for digital public-interest journalismArticuloMedina, M. (Mercedes); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Breiner, J.G. (James Gerard)
2010La telenovela en el mundoArticuloMedina, M. (Mercedes); Barron, L. (Leticia)
2011Telenovelas on a global scaleArticuloMedina, M. (Mercedes)
2014Television channels and the internet: opportunities for the identity and the future of broadcastersCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica)
2004La televisión digital en España (Reseña)ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2016Televisión multipantalla y la medición de su audiencia: el caso de las televisiones autonómicasArticuloMedina, M. (Mercedes); Portilla-Manjón, I. (Idoia)
2011Teresa OJER. La BBC, un modelo de gestión audiovisual en tiempos de crisis. Euroeditions, 2010, 223 pp.ArticuloMedina, M. (Mercedes)
2008The changing media business environmentLibrosMedina, M. (Mercedes); Faustino, P. (Paulo)
26-Oct-2010The Effects of Competition in the profitability of European Television Channels, P.Y. Badillo and J.B. Lesourd, The Media Industries and their marketsCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Artero, J.P. (Juan Pablo); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Herrero-Subías, M. (Mónica); Etayo, C. (Cristina)
2009The evolution of the content of the European Public TV Channels (1996-2004), en Vukanovic, Zvezdan (ed.), Television and Digital Media in the 21st Century. New Business,Economic and Technological Paradigms.Capitulo de libroMedina, M. (Mercedes); Etayo, C. (Cristina); Vásquez-Schaich, M.J. (María José)
2019The evolution of the pay TV market and the profile of the subscribersArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Portilla-Manjón, I. (Idoia)
2006The Hispanic Globalization, Oliver Boyd-Barret, Communications, Media, Globalization and EmpireCapitulo de libroMedina, M. (Mercedes)
2015The impact of digitalization on the strategies of pay TV in SpainArticuloMedina, M. (Mercedes); Herrero-Subías, M. (Mónica); Etayo, C. (Cristina)