Browsing by Author Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 29 to 48 of 84 < previous   next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
1998Efectos de la publicidad y planificación de medios: hacia un nivel óptimo de frecuenciaArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1998Efectos de la publicidad y planificación de medios: hacia un nivel óptimo de frecuenciaArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
Sep-1999La Encíclica "Fides et Ratio" y los estudios de comunicación: una aproximación.RevisionPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1999La Encíclica Fides et Ratio y los estudios de comunicación: una aproximaciónCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2008Un enfocament global per a la història, el present i el futur de la indústria publicitàriaArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2008Entre la fragmentación y la crisisCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2020Entrepreneurial identity development through digital mediaArticuloHorst, S.O. (Sven Ove); Järventie-Thesleff, R. (Rita); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2019Entrepreneurial identity development through digital mediaArticuloHorst, S.O. (Sven Ove); Järventie-Thesleff, R. (Rita); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
Dec-2011Estrategias empresariales ante la transición digitalCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1992Estudios en Honor a Luka BrainovicCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2004Hacia un nuevo concepto de calidad en la planificación de medios publicitariosCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2009Una história per a la reflexió professional i acadèmicaArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2019How editors and publishers perceive their leadership behavior in Chilean and Spanish newsrooms. An approach from transformational leadershipArticuloBenavides, C. (Cristóbal); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso); Bosch, M.J. (María José)
2016El impacto de la presencia online en las cuentas de Twitter de las universidades vascas y navarrasArticuloCastillo, H. (Harris); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
26-Jan-2021El impacto de la transformación digital en las empresas: un estudio de directivos y empleadosTesisFoncillas-Díaz-Plaja, P. (Pablo)
2012Innovación en los medios: la ruta del cambioLibrosPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2004Internet becoming mainstream: new trends for consumers and brandsCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
Dec-2006Issues on Media and EntertainmentLibrosPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2006Issues On Media and EntertainmentArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1995James S. ETTEMA y D. Charles WHITNEY (eds.). Audiencemaking: How the Media Create the Audience. Sage Annual Reviews of Communication Research, Vol. 22, Thousand Oaks, 1994, 242 pp.ArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)