Browsing by Author Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 42 to 61 of 84 < previous   next >
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
2016El impacto de la presencia online en las cuentas de Twitter de las universidades vascas y navarrasArticuloCastillo, H. (Harris); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
26-Jan-2021El impacto de la transformación digital en las empresas: un estudio de directivos y empleadosTesisFoncillas-Díaz-Plaja, P. (Pablo)
2012Innovación en los medios: la ruta del cambioLibrosPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
2004Internet becoming mainstream: new trends for consumers and brandsCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
Dec-2006Issues on Media and EntertainmentLibrosPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2006Issues On Media and EntertainmentArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1995James S. ETTEMA y D. Charles WHITNEY (eds.). Audiencemaking: How the Media Create the Audience. Sage Annual Reviews of Communication Research, Vol. 22, Thousand Oaks, 1994, 242 pp.ArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2015Juventud y emprendimiento: ¿de qué hablamos cuando hablamos de juventud capaz de emprender? El caso de NavarraArticuloBringué, X. (Xavier); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Goñi, B. (Belén); Beunza, M. (María)
2010Kommunikations-ManagementCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Martin, S. (Sieglinde); Dietrich, P. (Peter)
2022La configuración de elmundo.es en la estrategia digital de Unidad Editorial (1996-2021)ArticuloSangil, L. (Luis); Salaverría-Aliaga, R. (Ramón); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2003Leadership, An Essential Requirement for Effecting Change in Media Companies: An Analysis of the Spanish MarketArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Sánchez-Tabernero, A. (Alfonso)
Dec-2014Legacy Media: A Case for Creative Destruction?ArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2014Legacy media: a Case for Creative Destruction?ArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2014Legacy Media: A Case for Creative Destruction?ArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2007Liderança moral, creatividade e os objetivos financieros des empresas dos mediaCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1994Maria Josep BARÓ I BALLBÉ. La publicitat il.licita i la defensa dels consumidors. Centre d'Investigació de la Comunicació, Barcelona, 1993, 291 pp.ArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2005Media as wonderful setting for managersLecturaPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2007Mediating Cultural Change. The language of mediaCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2019Los medios, los papas y la comunicación del Vaticano entre Benedicto XVI y Francisco (2007–2017)ArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2012Los medios y la religión en el contexto de la nueva evangelizaciónArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)