Browsing by Author Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 68 to 84 of 84 < previous 
Issue DateTitleTypeAuthor(s)
Jul-2011Paradojas de la comunicación digitalArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2011Paradoxes of a wired worldArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1994Patrick RILEY y Russell SHAW. Anti-Catholicism in the Media. Our Sunday Visitor Books, Huntington (Indiana), 1993, 254 pp.ArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2002¿Personas o targets?, ¿Se puede hablar de una ética de la publicidad?Capitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2000Planificación y gestión de medios publicitariosLibrosPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2000PublicidadCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1995Publicidad y nuevos mediosArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2000Quality: A New Approach to Ethical Teaching in AdvertisingArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1994Robert Kennedy: un caso de comunicación ante la violencia y el dolorArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2012Social Networks, Media and Audiences: A Literature ReviewArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Portilla-Manjón, I. (Idoia); Sánchez-Blanco, C. (Cristina)
2003SpainCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
Apr-2011Tea Parties: una nueva forma de comunicar y hacer políticaArticuloJove, M. (Matías); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2006La televisión temática se abre pasoCapitulo de libroPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier); Sádaba-Chalezquer, C. (Charo)
2015La “tercera revolución digital”: Tecnologías con rostro humano y evaluación antropológicaArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2017The Rise of Brand JournalismCapitulo de libroArrese, Á. (Ángel); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
Dec-2007Vender más de menos. Cambios en los modelos de negocio de las industrias culturalesArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
1995William HOYNES. Public Television for Sale: Media, the Market, and the Public Sphere. Westview Press, Boulder, 1994, 210 pp.ArticuloPérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)