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Fecha de publicaciónTítuloTipoAutor(es)
mar-2009TanstaaflArticuloArrese, Á. (Ángel)
2001The Economist, o el atractivo de ir contra corrienteDocumento de trabajoArrese, Á. (Ángel)
ene-1999The Economy, Media and Public KnowledgeArticuloArrese, Á. (Ángel)
ene-2001The Fortune TellersArticuloArrese, Á. (Ángel)
2018The Housing Bubble in the Spanish Press: A Media Discourse Captured by the Logic of Elite to Elite Communication Processes?ArticuloArrese, Á. (Ángel); Vara-Miguel, A. (Alfonso)
14-ago-2021The ignoring of “People” in the journalistic coverage of economic crises. The housing bubble and the euro crisis in SpainArticuloArrese, Á. (Ángel); Vara-Miguel, A. (Alfonso)
jul-2006The Markets and the MediaArticuloArrese, Á. (Ángel)
2009The Media in Spain: Three Decades of TransformationCapitulo de libroArrese, Á. (Ángel); Artero, J.P. (Juan Pablo); Herrero-Subías, M. (Mónica)
2017The Rise of Brand JournalismCapitulo de libroArrese, Á. (Ángel); Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
2021The use of ‘bubble’ as an economic metaphor in the news: The case of the ‘real estate bubble’ in SpainArticuloArrese, Á. (Ángel)
2006Thomas SCHUSTER. The Markets and the Media. Business News and Stock Markets Movements. Lexington Books, Lanham, UK, 2006, 156 pp.ArticuloArrese, Á. (Ángel)
2-feb-2022La transformación digital de la agencia de publicidad. Análisis del caso español.TesisKaufmann-Argueta, J. (Jürg)
2002Viejos y nuevos periódicosDocumento de trabajoArrese, Á. (Ángel)
ene-2004Viejos y nuevos periódicosArticuloArrese, Á. (Ángel)