Dadun Dadun cabecera universidad cabecera biblioteca
   (New user)
Help  | Contact  |  Castellano English  
 

Dadun > Depósito Académico > Facultad de Comunicación > Departamento de Empresa Informativa > DA - Comunicación - Empresa Informativa - Capítulos de Libros >

Advertising and Internet Usage: A Perspective From Time and Media Usage
Authors: Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
Keywords: Materias Investigacion::Comunicación
Issue Date: 2003
Publisher: Lawrence Erlbaum Associates
ISBN: 0-8058-4113-X
Citation: Time and Media Markets
Abstract
Impact of the Internet on the advertising process of buying time and space in the media.
Permanent link: http://hdl.handle.net/10171/13850
Appears in Collections:DA - Comunicación - Empresa Informativa - Capítulos de Libros

Files in This Item:
File:  Time and media markets 2003.pdf
Description: 
Size:  5,44 MB
Format:  Adobe PDF
 View / Open 

Items in Dadun are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.