Dadun/></a>
				</td>
				<td class= Dadun
   (New user)
Help  | Contact  |  Castellano English  
 

Dadun > Depósito Académico > Facultad de Filosofía y Letras > Departamento de Educación > DA - FYL - Educación - Artículos de Revista >

Autobiografies d'infantesa i aprenentatge de la sociabilitat
Authors: Naval, C. (Concepción)
Caro, M.C. (Mª Carmen)
Keywords: Autobiografia
Infància
Transculturalitat
Sociabilitat
Issue Date: 2009
Publisher: Divisió de Ciències de l'Educació de la Universitat de Barcelona
ISSN: 0214-7351
Citation: Naval, C., Caro, M.C. "Autobiografies d'infantesa i aprenentatge de la sociabilitat". Temps d'educació. 36, 155-166
Abstract
En aquest article es proposa i analitza les autobiografies d’infància, subgènere emergent en la literatura, com a documents literaris, socials i culturals privilegiats per a l’estudi de la formació de la sociabilitat dels infants transculturals. Davant de les demandes educatives que comporta el fenomen de la globalització, la teoria de l’educació pot servir-se d’una metodologia qualitativa basada en l’estudi d’aquestes obres literàries per mostrar de manera més clara les preocupacions i problemes que presenten aquests infants. En aquest article s’estudien alguns indicadors de la sociabilitat, com la família, el joc, o el grup d’iguals a través de l’anàlisi de vàries autobiografies.
Permanent link: http://hdl.handle.net/10171/20566
Appears in Collections:DA - FYL - Educación - Artículos de Revista

Files in This Item:
File:  55.pdf
Description: 
Size:  94,33 kB
Format:  Adobe PDF
 View / Open 

Items in Dadun are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.