Dadun/></a>
				</td>
				<td class= Dadun
   (New user)
Help  | Contact  |  Castellano English  
 

Dadun > Depósito Académico > Facultad de Comunicación > Departamento de Empresa Informativa > DA - Comunicación - Empresa Informativa - Artículos de Revista >

Quality: A New Approach to Ethical Teaching in Advertising
Authors: Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
Keywords: Materias Investigacion::Comunicación::Periodismo, comunicación de masas, medios de comunicación y edición.
Publicidad
Issue Date: 2000
ISSN: 0415168384
Citation: Pérez-Latrre, F. (2000). “Quality : A New Approach to Ethical Teaching in Advertising”. Media Ethics, 12 (1), 9
Permanent link: http://hdl.handle.net/10171/20864
Appears in Collections:DA - Comunicación - Empresa Informativa - Artículos de Revista

Files in This Item:
File:  Media Ethics 2000;vol12;No1;20000001.pdf
Description: 
Size:  1,98 MB
Format:  Adobe PDF
 View / Open 

Items in Dadun are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.