Dadun/></a>
				</td>
				<td class= Dadun
   (New user)
Help  | Contact  |  Castellano English  
 

Dadun > Depósito Académico > Facultad de Comunicación > Departamento de Empresa Informativa > DA - Comunicación - Empresa Informativa - Capítulos de Libros >

Internet becoming mainstream: new trends for consumers and brands
Authors: Pérez-Latre, F.J. (Francisco Javier)
Keywords: Tendencias
Clientes
Issue Date: 2004
ISBN: 84-7768-150-3
Citation: Pérez- Latre, F. (2004). “ Internet becoming mainstream: new trends for consumers and brands”. En R. Salaverría, Ch. Sádaba (eds.), Towards New Media Paradigms (pp.512-517.). Pamplona: EUNATE.
Permanent link: http://hdl.handle.net/10171/21113
Appears in Collections:DA - Comunicación - Empresa Informativa - Capítulos de Libros

Files in This Item:
File:  Towards New Media Paradigms0001.pdf
Description: 
Size:  5,5 MB
Format:  Adobe PDF
 View / Open 

Items in Dadun are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.