Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.creator | Breeze, R. (Ruth) | - |
dc.creator | Jiménez-Berrio, F. (Felipe) | - |
dc.creator | Llamas-Sáiz, C. (Carmen) | - |
dc.creator | Martínez-Pasamar, C. (Concepción) | - |
dc.creator | Tabernero-Sala, C. (Cristina) | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-21T11:04:43Z | - |
dc.date.available | 2012-12-21T11:04:43Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Breeze, R., Jiménez Berrio, F., Llamas Saíz, C., Martínez Pasamar, C. y Tabernero Sala, C. (eds.) (2012): Teaching approaches to CLIL / Propuestas docentes en AICLE, Pamplona: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra. | es_ES |
dc.identifier.isbn | 978-84-8081-339-6 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10171/27519 | - |
dc.language.iso | eng | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.publisher | Servicio de Publicaciones, Universidad de Navarra | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | Materias Investigacion::Filología y Literatura::Lenguaje y lingüística | es_ES |
dc.subject | Enseñanza en inglés | es_ES |
dc.subject | Enseñanza de idiomas | es_ES |
dc.subject | Educación | es_ES |
dc.title | Teaching approaches to CLIL | es_ES |
dc.title.alternative | Propuestas docentes en AICLE | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | es_ES |
dc.type.driver | info:eu-repo/semantics/book | es_ES |
Files in This Item:
Statistics and impact
Items in Dadun are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.