English
Mi Dadun
Biblioteca
DADUN
DADUN
Búsqueda
Búsqueda avanzada
Mi Dadun
Lista de
Comunidades y colecciones
Autor
Título
Materia
Servicios
Mi Dadun
Solicitar permiso a una editorial
Solicitar corrección de documentos
Solicitar subida de documentos
Descargar ficheros
Lo que necesitas saber
Política institucional de acceso abierto de la UNAV
Política de Dadun
Políticas de las editoriales
(Sherpa/Romeo, Dulcinea)
Cómo depositar documentos
Contratos Tesis doctorales
Guía sobre acceso abierto
Estadísticas
Ayuda
dadun@unav.es
948425600 ext.802461
Biblioteca
English
DADUN
Buscar por Autor Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introducir las primeras letras:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envío
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 14 a 33 de 81
< Anterior
Siguiente >
Fecha de publicación
Título
Tipo
Autor(es)
2020
Big five, self-regulation, and coping strategies as predictors of achievement emotions in undergraduate students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Paoloni, P. (Paola)
;
Kauffman, D. (Douglas)
;
Yilmaz-Soylu, M. (Meryem)
;
Sander, P. (Paul)
;
Zapata, L. (Lucía)
2023
Character strengths, moral motivation and vocational identity in adolescents and young adults: a scoping review
Articulo
Villacís-Nieto, J.L. (Jorge Luis)
;
Naval, C. (Concepción)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2019
Characteristics, structure, and effects of an on-line tool for improvement in adolescents competency for interaction with alcohol: the e-ALADOTM utility
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Cubero, I. (Inmaculada)
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Sánchez-Amate, M.C. (María del Carmen)
;
Salmerón-Valverde, J.L. (José Luis)
;
Fadda, S. (Salvatore)
2017
Combined effect of levels in personal self-regulation and regulatory teaching on meta-cognitive, on meta-motivational, and on academic achievement variables in under-graduate students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Sander, P. (Paul)
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Vera-Martínez, M.M. (Manuel Mariano)
;
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
;
Fadda, S. (Salvatore)
1992
Conocimientos psicológicos, competencia conductual y estilo docente
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Salvador-Granados, M. (Margarita)
;
Fuente-Arias, M. (Manuel) de la
2022
Coronavirus disease (Covid-19): psychoeducational variables involved in the health emergency
Libros
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Kauffman, D. (Douglas)
;
Dempsey, M.S. (Michael S.)
;
Kauffman, Y. (Yashu)
2012
Creación de un departamento I+D+I en el ámbito psicoeducativo
Libros
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Zapata, L. (Lucía)
2001
Diferencias de género en las técnicas de aprendizaje utilizadas por los alumnos universitarios
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Justicia, F. (Fernando)
2018
Differential effect of level of self-regulation and mindfulness training on coping strategies used by university students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Mañas-Mañas, I. (Israel)
;
Franco-Justo, C. (Clemente)
;
Cangas, A.J. (Adolfo J.)
;
Soriano-Ayala, E. (Encarnación)
2020
Differential effects of self- vs. external-regulation on learning approaches, academic achievement, and satisfaction in undergraduate students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Sander, P. (Paul)
;
Kauffman, D. (Douglas)
;
Yilmaz-Soylu, M. (Meryem)
2022
Differential predictive effect of self-regulation behavior and the combination of self- vs. external regulation behavior on executive
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Pachón-Basallo, M. (Mónica)
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Vera-Martínez, M.M. (Manuel Mariano)
;
Andrés-Romero, M.P. (Magdalena P.)
2020
Do Learning Approaches Set the Stage for Emotional Well-Being in College Students?
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Santos, F. (Flavia)
;
Fadda, S. (Salvatore)
;
Gaeta-González, M.L. (Martha Leticia)
2019
Editorial : Psychology, Technological Innovation, and Entrepreneurship
Otros
Díaz-Orueta, U. (Unai)
;
Kauffman, D. (Douglas)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2023
Editorial: Past, present and future contributions from the social cognitive theory (Albert Bandura)
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Kauffman, D. (Douglas)
;
Boruchovitch, E. (Evely)
2019
Editorial: Psychology, technological Innovation, and entrepreneurship
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Kauffman, D. (Douglas)
;
Díaz-Orueta, U. (Unai)
2010
Educational psychology and R&D&I : A strategic action programme for the twenty-first century
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Vera-Martínez, M.M. (Manuel Mariano)
2010
Efectos de un programa de entrenamiento en conciencia plena (mindfulness) en el estado emocional de estudiantes universitarios
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Franco-Justo, C. (Clemente)
;
Mañas-Mañas, I. (Israel)
2020
Effect of Levels of Self-Regulation and Situational Stress on Achievement Emotions in Undergraduate Students: Class, Study and Testing
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Paoloni, P. (Paola)
;
Vera-Martínez, M.M. (Manuel Mariano)
;
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
2020
Effects of levels of self-regulation and regulatory teaching on strategies for coping with academic stress in undergraduate students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Amate-Romera, J. (Jorge)
;
González-Torres, M.C. (María Carmen)
;
Raquel
;
García-Torrecillas, J.M. (Juan Manuel)
;
Fadda, S. (Salvatore)
2020
Effects of Self-Regulation vs. External Regulation on the Factors and Symptoms of Academic Stress in Undergraduate Students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Sander, P. (Paul)
;
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
;
Zapata, L. (Lucía)