English
Mi Dadun
Biblioteca
DADUN
DADUN
Búsqueda
Búsqueda avanzada
Mi Dadun
Lista de
Comunidades y colecciones
Autor
Título
Materia
Servicios
Mi Dadun
Solicitar permiso a una editorial
Solicitar corrección de documentos
Solicitar subida de documentos
Descargar ficheros
Lo que necesitas saber
Política institucional de acceso abierto de la UNAV
Política de Dadun
Políticas de las editoriales
(Sherpa/Romeo, Dulcinea)
Cómo depositar documentos
Contratos Tesis doctorales
Guía sobre acceso abierto
Estadísticas
Ayuda
dadun@unav.es
948425600 ext.802461
Biblioteca
English
DADUN
Buscar por Autor Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introducir las primeras letras:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envío
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 62 a 81 de 81
< Anterior
Fecha de publicación
Título
Tipo
Autor(es)
2018
Satisfaction with the self-assessment of university students through e-coping with academic stress utilityTM
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
González-Torres, M.C. (María Carmen)
;
Artuch-Garde, R. (Raquel)
;
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
2022
Self- vs. external-regulation behavior scaleTM in different psychological contexts: a validation study
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Pachón-Basallo, M. (Mónica)
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
;
Sander, P. (Paul)
2021
Self-regulation and regulatory teaching as determinants of academic behavioral confidence and procrastination in undergraduate students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Sander, P. (Paul)
;
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
;
Vera-Martínez, M.M. (Manuel Mariano)
;
Fadda, S. (Salvatore)
;
Ghaeta, M.L. (Martha Leticia)
2018
Self-Regulation Questionnaire (SRQ) in Spanish Adolescents: Factor Structure and Rasch Analysis
Articulo
Pichardo, M.C. (María del Carmen)
;
Cano, F. (Francisco)
;
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Amate-Romera, J. (Jorge)
2021
Structural empirical model of personal positive youth development, parenting, and school climate
Articulo
Balaguer-Estaña, A.J. (Álvaro J.)
;
Benitez, E. (Edgar)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Osorio, A. (Alfonso)
2022
Structural empirical model of personal positive youth development, parenting, and school climate
Articulo
Balaguer-Estaña, A.J. (Álvaro J.)
;
Benítez-Sastoque, E.R. (Edgar Ricardo)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Osorio, A. (Alfonso)
2019
Structural Equation Model (SEM) of stroke mortality in Spanish inpatient hospital settings: The role of individual and contextual factors
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
García-Torrecillas, J.M. (Juan Manuel)
;
Solinas, G. (Giulliana)
;
Iglesias-Espinosa, M.M. (María del Mar)
;
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
;
Fiz-Pérez, J. (Javier)
2011
Students factors affecting undergraduates perceptions of their teaching and learning process within ECTS experience
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Cardelle-Elawar, M. (María)
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Sánchez-Roda, M.D. (María Dolores)
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Zapata, L. (Lucía)
2023
Successful teacher: personality and other correlates
Articulo
Samfira, E.M. (Elena Mirela)
;
Dughi, T.S. (Tiberiu Sandu)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2005
Teaching and evaluation methods preferred by university students
Articulo
Justicia, F. (Fernando)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Pichardo, M.C. (María del Carmen)
;
García-Berbén, A.B. (Ana Belén)
2017
The adolescents competency for interacting with alcohol as a determinant of intake: the role of self-regulation
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Cubero, I. (Inmaculada)
;
Sánchez-Amate, M.C. (María del Carmen)
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
;
Fiz-Pérez, J. (Javier)
2022
The proactive-reactive resilience as a mediational variable between the character strength and the flourishing in undergraduate students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Urien-Angulo, B. (Begoña)
;
Luis-Garcia, E.O. (Elkin Oswaldo)
;
González-Torres, M.C. (María Carmen)
;
Artuch-Garde, R. (Raquel)
;
Balaguer-Estaña, A.J. (Álvaro J.)
2022
The Proactive-Reactive Resilience as a Mediational Variable Between the Character Strength and the Flourishing in Undergraduate Students
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Urien-Angulo, B. (Begoña)
;
Luis-Garcia, E.O. (Elkin Oswaldo)
;
González-Torres, M.C. (María Carmen)
;
Artuch-Garde, R. (Raquel)
;
Balaguer-Estaña, A.J. (Álvaro J.)
2021
The role of gender and age in the emotional well-being outcomes of young adults
Articulo
López-Madrigal, C. (Claudia)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
García-Manglano, J. (Javier)
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Amate-Romera, J. (Jorge)
2015
The role of personal self-regulation and regulatory teaching to predict motivational-affective variables, achievement and satisfaction: A structural model
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Zapata, L. (Lucía)
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Sander, P. (Paul)
;
Cardelle-Elawar, M. (María)
2017
Theory of self- vs. externally-regulated learningTM: fundamentals, evidence, and applicability
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2020
Undergraduate student gender, personality and academic confidence
Articulo
Sander, P. (Paul)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2019
Unpleasant past experience as a determinant of cognitive, behavioral and physiological responses to academic stress in professional examination candidates
Articulo
Amate-Romera, J. (Jorge)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
2017
Validation of the Spanish Short Self-Regulation Questionnaire (SSSRQ) through Rasch Analysis
Articulo
Garzón-Umerenkova, A. (Angélica)
;
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Martínez-Vicente, J.M. (José Manuel)
;
Zapata, L. (Lucía)
;
Pichardo, M.C. (María del Carmen)
;
García-Berbén, A.B. (Ana Belén)
2012
Validation study of the questionnaire on school maladjustmet problems (QSMP)
Articulo
Fuente-Arias, J. (Jesús) de la
;
Peralta-Sánchez, F.J. (Francisco Javier)
;
Sánchez-Roda, M.D. (María Dolores)
;
Trianes, M.V. (María Victoria)